Aktuelle Zeit: 17.11.2017, 19:24

Tagestickets vor Ort kaufen? 
Autor Nachricht

Beitrag Tagestickets vor Ort kaufen?
Hallo!

meine Freunde und ich planen vielleicht am Samstag spontan zum Graspop zu fahren. Daher meine Frage:

Kann man vor Ort noch (Tages-)Tickets kaufen und wie hoch ist die Wahrscheinlichkeit das wir dann die über 300 Km fahren und keine Tickets mehr bekommen!? Hat da jemand Erfahrung?
Ich hab irgendwo was von Box Office gelesen, konnte aber nirgends finden, wo sich denn dieses Office befinden soll!?

15.06.2015, 17:18

Beitrag Re: Tagestickets vor Ort kaufen?
Denke mal der Newsletter von heute beantwortet deine Frage:

Zitat:
SATURDAY DAY TICKETS ALMOST SOLD OUT
It’s been a wonderful 19 years already but this 20th anniversary edition of Graspop Metal Meeting will be the icing on the cake! We’re convinced GMM2015 is going to be an exceptional, record-breaking edition! Graspop 2015 in numbers: 109 bands, 5,480 minutes of music and fans from more than 80 countries. In addition, we have good reason to hope a SOLD OUT notice will be pasted to the box office window for the very first time! There are just a handful of tickets left for Saturday 20 June with headliners Slipknot, Judas Priest and Alice Cooper. Friday, Sunday and combi tickets are dwindling fast as well.

We can’t tell you how pleased and proud we are that so many fans want to attend our little birthday bash. Those of you who haven’t got your tickets yet would do well to order them online because we can’t guarantee there will be any left at the box office. Attendance has been capped at 50,000 per day so order those tickets now!

15.06.2015, 18:58
Administrator

Beitrag Re: Tagestickets vor Ort kaufen?
Unter diesen Umständen würde ich auch empfehlen lieber heute schon die Entscheidung zu fällen und vorher zu kaufen.

15.06.2015, 19:03
Profil Website besuchen